Lördag

har vart sjuk nu i några dagar, usch.. det var 4 gången nu under sommaren, men de måste ha vart sista också.. Var till läkaren och fick veta att jag har bihålsinflammation, och någon annan inflammation. Jippie. Nu har jag iaf fått mediciner så att jag ska bli frisk från allt de här, och de verkar faktiskt hjälpa, är mkt piggare nu än vad jag var i torsdags. 
Det är så jobbigt eftersom jag har varit borta två dagar från jobbet, så kommer inte tjäna lika mkt som jag hade tänkt, men det kanske går att jobba igen på nått sätt.. 

Nu hade jag tänkt att jag skulle rensa ut kläder ur min garderob, eftersom att den rasade ihop för någon dag sen och jag har verkligen inte orkar fixa de, så det är väl bästa att få de gjort nu.. Får se hur mycket de blir som går till rödakorset eller nått sånt :P

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0