29 augusti

Har nyss kollat på ett avsnitt av "true blood", det är en vampyr serie som jag började se igår när vi var på olivias stuga! ååh det var så grymt kul där, vi bada, såg film, åt tacos, gick ut på promenad m.m.
Jag hade tänkt från början att jag skulle bada, det var ändå 19 grader i vattnet. Fast sen när vi hade åkt ut med båten en bit så ångra jag mig, men när jag skulle gå tillbaka till båten så hade dom åkt iväg, så jag och Anders var tvungna och simma till båten.. Alla hade tydligen jättekul åt mig, för jag ville ju inte bada och botten var så att man sjönk ner 3 dm! Jag tycker det är jävligt äckligt när man sjunker ner sådär, men det var ju inte precis bättre att vi hade på dagen i skolan kollat på alla kryp på naturkunskapen som vi hade hittat dagen innan när vi varit och dragit med hovar i botten av kanalen.. Så samtidigt som jag försökte ta mig till båten så hade jag alla de där krypen i huvudet! Usch..
Tyvärr tog jag ingen bild på hur vardagsrummet i stugan såg ut när vi vakna, men det såg inte vackert ute!

Idag har jag och Ida varit en sväng förbi Jessi också! :) Annars har jag mest varit hemma och sett film med mamma, kände inte riktigt att jag hade orken för att göra något annat.. Men nu har jag iallafall tänkt att gå och sova, eftersom jag mår lite illa och hoppas på att de ska bli bättre om jag gå och lägger mig! Sov så gott!

Kommentarer
Samuel

Det är något speciellt med att ha roligt åt dig när det är en båt och bad inblandat :)



Härligt att ni haft det bra Linnea! Jag tänkte själv ring dig snart och säga godnatt! Puss puss

2009-08-30 @ 00:21:11
URL: http://somo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0