26 augusti

det går verkligen bra för mig att gå och lägga mig tidigare, ska då försöka vara i säng innan tolv! Har 25 minuter på mig från och med nu. Då ska jag hinna skriva klart det här blogginlägget, diska undan lite saker, försöka få tag i brorsan, kanske prata med samuel en snabbis, ta ut linser och borsta tänderna m.m! Men det är ju klart jag kommer hinna det eller? det får ni veta imorgon!

Tänkte att jag kan börja med att förklara vad mattestuga är för nått.. Det är dit man kan gå om man behöver hjälp i matte, kemi eller fysik. Jag går dit för att få mer hjälp med kemin. Och det är inte någon stuga mitt ute i skogen som man sitter i utan bara ett vanligt klassrum inne i skolan!

Efter skolan idag for jag och var med Ida, vi såg lite one tree hill och sen så kom hennes systerson Dante, han var så otroligt söt måste jag bara få säga! Efter det så for jag hem och åt, sen kom Ida, Jessi och Olivia till mig! haha, vi var ju helt galna. Jag är typ hyper hela tiden nu för tiden, vilket jag gillar.. Det känns så skönt att verkligen känna att man mår bra! :D

Kolla in det här!

Så dansade vi här hemma hos mig! ^^

Nu ska jag fixa resten godnatt!

Kommentarer
Samuel

Haha Leroy, han dansar jätte bra.. NOT! :) Det är kul att du mår så bra :) Och de blir bättre, jag kommer ju nästa vecka!! :D



Tack för förklaringen av mattestugan jag känner migmycket klokare nu :)



Vi hörs snart, älskar dig ..

2009-08-27 @ 03:15:37
URL: http://somo.se/blogg
Anonym

haha, ja dansa med Leroy är superduperkul! :D

2009-08-27 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0