Palt bara för pitebor

Idag bjöd jag Samuel på nått som han verkligen var tvungen att smaka, palt... haha, han såg lite rädd ut för de vita klumparna som jag la ner i grytan, men när han väl smakade på palten så tyckte han den var god.. men hans mage verkade inte gilla den lika mycket som hans mun ^^

Jag har även försökt att läsa alla kommentarer som jag fick på inlägget om att ungdomar får mest sprit av föräldrarna.. fick väldigt många olika reaktioner på mitt inlägg vilket jag också hade väntat mig... Jag förstår vissa av era tankar.. men det finns mycket som jag också tycker är bullshit! Jag tycker det är för jävligt att man måste ta till spriten för att bli avslappnad och för att ha roligare.. Hur långt kommer ålderna att sjunka? jag vet folk som dricker när de går i 6:an... Det är ju fan sjukt!

Jag har valt att vara en del av lösningen istället för en del av problemet!

 
Jag är verkligen glad att jag har fått växa upp i en familj utan alkohol inblandat, det är något jag vill att mina barn också ska uppleva!  Jag är verkligen glad att jag har fått de möjligheter som jag fått genom att vara medlem i Sveriges bästa organisation, UNF!

Nu ska jag och Samuel se film! :D

Kommentarer
Fanny

sv: haha, det gjorde jag också ;)

2009-04-15 @ 13:13:41
URL: http://fannystaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0